Intrebari Frecvente

Aici gasesti raspunsuri la intrebari frecvente pe care le primim de la clientii nostri.

 

Indiferent de problema sau nevoie, va rugam sa sunati la numarul de telefon afisat pe website. Consultantii nostri vor incerca sa va ajute si indrume in cel mai scurt timp posibil.
Pentru o evaluare corecta a masinii, va fi necesar ca aceasta sa fie adusa in service-ul auto. Astfel, vom sti cu exactitate defectiunile si reparatiile auto necesare.
In cazul in care autoturismul nu poate fi deplasat, puteti opta pentru serviciul de tractari auto contra cost.

Daca ati fost implicat/a intr-un accident auto, va rugam sa ne ne contactati cat mai curand posibil.

Astfel, veti fi indrumat telefonic de unul din consultantii nostri specializati in constatari daune.
Oferim acest tip de serviciu in urmatoarele situatii:
Daune din accident cu decontare RCA
Decontare CASCO in caz de daune din accident
Asigurare CASCO in orice alte cazuri (in parcare, vandalism, etc)
Practic, ne vom ocupa de intreg procesul: constatare dauna, intocmire dosar, avizare asigurator, reparatie.
Mai multe detalii gasiti aici.

Costul reparatiei depinde in mare masura de complexitatea acesteia. De asemenea, tipul de piese si accesorii auto necesare variaza de la o interventie la alta. O evaluare a starii masinii ajuta la identificarea defectiunilor tehnice. In baza acesteia, vom emite un deviz in care estimam detaliat si transparent costurile aferente.

Totodata, consultantii nostri va vor ajuta cu sfaturi si recomandari in prioritizarea tipurilor de reparatii auto.

Existenta si valabilitatea unei garantii de calitate nu lipseste din rubrica de intrebari frecvente de la clienti. Asadar, am ales sa raspundem transparent aici.

In conformitate cu prevederile contractuale ale furnizorilor (importatorilor) nostri, oferim garantie de 12 luni pentru piesele auto.
Garantia la manopera este de 3 luni.